განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლეები
1. საგანი: მათემატიკა პედაგოგი:შორენა კუპრავა კლასი: მე-6 მოსწავლე: კონჯარია ანა-მარია
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
გრძელვადიანი მიზანი
მათემატიკა - შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური
რიცხვებიოს გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზოციური სისტემის გამოყენებით.
|
მოკლევადიანი მიზნები
|
თარიღი
|
|
1
|
შეუძლია
მოცემულ ციფრებით სხვადასხვა რიცხვების ჩაწერა, უდიდესი და უმცირესი რიცხვ.
|
01/10/2014
– 30/11/2014
|
2
|
შეუძლია
მოცემული რიცხვების შედარება და დალაგება ზრდადობისა და კლებადობის მიხედვ.
|
01/12/2014
– 25/02/2015
|
3
|
შეუძლია
არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესარულება
|
01/03/2015
– 20/04/2015
|
4
|
შეუძლია
წილადის გამოსახულებაში მთელი და წილადი ნაწილების გამოყოფა, მნიშნვნელის და
მრიცხველის დასახელება
|
26/03/2015
– 25/06/2015
|
შეფასება
როგორც ცნობილია,განსაკუთრებული
საჭიროებების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა, მათი უნარებისა და ხასიათის გამო, საკმაოდ
რთულია.
მათ რიცხვს
მიეკუთვნება ანა-მარიაც, რომელსაც ათვისების დაბალი უნარი აქვს. უჭირს წერა, კითხვა,
დამახსოვრება, დასაბუთება თუ ინფორმაციის ორგანიზება.
მიუხედავად,
საკმაოდ ნორმალური ინტელექტისა, მასწავლებლის ძალიან დიდი შრომაა საჭირო, რომ
სწავლება წარიმართოს ასეთი მოსწავლისთვის საინტერესო სამუშაო გარემოში.
გარდა ზემოჩამოთვლილი
უნარებისა, ანა-მარიას ლოგიკური და მათემატიკური აზროვნების უნარიც ნაკლებად აქვს განვითარებული,რაც,რა
თქმა უნდა, აფერხებს შედეგის მიღწევას ამ საგანში.
ანა-მარიას უნარებს და ხასიათს უნდა შეურჩიო და მოარგო
რაიმე სტრატეგია, რომ სწავლება შედეგიანი იყოს.
მიზნებიდან
გამომდინარე,კი,შედეგი ასეთია: შეუძლია მოცემული ციფრებით რიცხვების ჩაწერა, თუმცა
შედარება უჭირს, აგრეთვე უჭირს რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება,
ასახელებს წილადის მრიცხველსა და მრიცხველს, მაგრამ არ შეუძლია მთელი და წილადი ნაწილების
გამოყოფა.
პედაგოგი: შორენა კუპრავა
2014-15 სასწ.წ.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:
შორენა კუპრავა კლასი:მე-6 მოსწავლე: ლუკა
ქობულაძე
განსაკუთრებული საჭიროებების მქონე მოსწავლეებს ათვისების უნარი დაბალი აქვთ. ამიტომ მასწავლებელს დიდი ძალისხმევა სჭირდება მათი სწავლებისათვის. საჭიროა ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენა მაქსიმალური შედეგის მისაღწევად.
ლუკა თავისი ფიზიკური მდგომარეობის გამო სკოლაში ვერ დადის, წერა არ შეუძლია. მისი გონებრივი მაჩვენებლების გათვალისწინებით შევადგინე შემდეგი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
ლუკა თავისი ფიზიკური მდგომარეობის გამო სკოლაში ვერ დადის, წერა არ შეუძლია. მისი გონებრივი მაჩვენებლების გათვალისწინებით შევადგინე შემდეგი ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მიზნები:
100-ის ფარგალში შეკრება-გამოკლების სწავლება;
წელიწადის დროები;
დროის ერთეულები;
გეომეტრიული ფიგურები;
2013-14 სასწ.წ.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ლუკას სამუშაო რვეული
(გადადით ლინკზე)
2013-14 სასწ.წ.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
individualuri saswavlo
gegma
miznis Sesabamisi aqtivobebi
|
masala
|
sad sruldeba aqtivoba (klasi,
resurs oTaxi)
|
masalis momzadebaze
pasuxismgebeli piri (mSobeli, pedagigi, skolis fsiqologi da sxva.)
|
aqtivobis ganxorcielebaze
pasuxismgebeli piri
|
|
1
|
მოცემული
ციფრებით უდიდესი და უმცირესი რიცხვების შედგენა (წერით
|
კალამი
, რვეული
|
კლასი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
2
|
შედარების
მაგალითზე სავარჯიშოების გაკეთება
|
რვეული
, კალამი
|
კლასი
|
პედაგოგი,
|
პედაგოგი
|
3
|
შეკრება
გამოკლების მაგალითები რაციონალურ რიცხვებზე
|
რვეული,
კალამი
|
კლასი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
4
|
მოც.წილადებში მრიცხველის და
მნიშვნელის დასახელება
|
რვეული
, კალამი
|
კლასი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
5
|
წილადი ნაწლების გამოყოფა,
შესაბამისი სავარჯიშოების შესრულება
|
რვეული,
კალამი,
|
კლასი
|
პედაგოგი
|
პედაგოგი
|
No comments:
Post a Comment