ჩართული დაკვირვება - დამკვირვებელი - მასწავლებელი მარინა ტარუღიშვილი - მოსწავლის როლში
“ჩართული” დაკვირვების დროს მასწავლებელი არ რჩება გარე დამკვირვებლად, არამედ სრულ მონაწილეობას იღებს იმ სიტუაციებში, რომელსაც შეისწავლის. ამ
დროს დამკვირვებლის მიზანია გაარკვიოს, რამდენად კარგად იგებს მოსწავლე ახსნილ მასალას
და მასწავლებლის მიერ მიცემულ ინსტრუქციებს, ინტერესდება თუ არა თემით. მაშასადამე,
იგი გაკვეთილს აფასებს მოსწავლის პერსპექტივიდან.
2014-15 სასწ.წელი
2014-15 სასწ.წელი
=====================================================================
ექსკურსია ეთნოგრაფიულ მუზეუმში
ბოტანიკური ბაღი
======================================================================
პროექტ ,,წმინდა ნინო"-ს პრეზენტაცია
=====================================================================
პროექტ- გაკვეთილი: ,,ერთად გადავარჩინოთ დედამიწა"
(წინარე აქტივობები-მუშაობა ფორმატზე)
გაკვეთილის მსვლელობა-პრეზენტაცია
სამოდელო გაკვეთილი ,,ნ. დუმბაძის ,,მზე"
პროექტი ,,საქართველო და დინოზავრები"
,,სიტყვის ძალა"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ბუკლეტის (ბროშურის) პრეზენტაცია პროფესიული განვითარების ჯგუფის წევრებთან (შვიდეული)
ბუკლეტის ავტორი: შორენა კუპრავა
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურაპედაგოგი: შორენა კუპრავაკლასი:მე-3 წელი:2014
პროექტი: ,,ფლორის საოცრებანი"
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
Add caption |
პროექტზე მუშაობა პრეზენტაციამდე
No comments:
Post a Comment