გაკვეთილის სტრუქტურა და შეფასების კრიტერიუმები
პრეზენტაციის ავტორი: შორენა კუპრავა
გაკვეთილის ზოგადი გეგმის გაცნობა;
მოსწავლეთა შეფასების კრიტერიუმების და მასწავლებელთა შეფასების რუბრიკების განხილვა;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის ტრენინგი
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ჯგუფის ტრენინგზე მიღებული სიახლეების გაცნობა კათედრის წევრებისთვის
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ინტელის სასწავლო კურსი _ პროექტებით სწავლება (III დონე)
ტრენერი: მაია ბაზღაძე
მე-3 დღის რეფლექსია
21-ე საუკუნის უნარების სამი კრიტერიუმი ჩავსვით კურსის რესურსებში;
ჩავწერეთ ესგ-ს სტადარტი.
მე-4 დღის რეფლექსია
გავეცანით პრეზენტაციის ჩარჩოებს, გავწერეთ ჩვენი პროექტი შესაბამისად. შევქმენით სლაიდები, ვისწავლეთ ფონის შერჩევა.
მე-5 დღის რეფლექსია
გავიხილეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი, სადაც დროში გავწერეთ ჩვენი გეგმა.
განვიხილეთ მოდული მე-3,ანუ, თუ როგორ შეგვიძლია ტექნოლოგიების გამოყენება უსაფრთხოდ და როგორ უნდა დავიცვათ საავტორო უფლებები.
გმადლობთ ამომწურავი ინფორმაციის მოწოდებისთვის.
წარმატებულ კვირას გისურვებთ! მომავალ შეხვედრამდე!
მე-6 დღის რეფლექსია
ვიმუშავეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე,გავაკეთეთ გაზეთის ნიმუში, მოძიებული სურათები და ინფორმაციები ჩავსვით საჭიროებისამებრ.
შევქმენით გვერდები ბლოგზე.
ვიმუშავეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომზე,გავაკეთეთ გაზეთის ნიმუში, მოძიებული სურათები და ინფორმაციები ჩავსვით საჭიროებისამებრ.
შევქმენით გვერდები ბლოგზე.
მე-7 დღის რეფლექსია
განვიხილეთ შეფასების და თვითშეფასების რუბრიკები,ჯგუფური და ინდივიდუალური შეფასების კრიტერიუმები.
ბლოგზე ლინკის საშუალებით მივაბით სასარგებლო ბმულები.
განვიხილეთ შეფასების და თვითშეფასების რუბრიკები,ჯგუფური და ინდივიდუალური შეფასების კრიტერიუმები.
ბლოგზე ლინკის საშუალებით მივაბით სასარგებლო ბმულები.
დავასრულეთ გაზეთის შაბლონის შევსება.
ვისაუბრეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე, შევავსეთ პროექტის გეგმის შაბლონი.
განვიხილეთ კითხვები იმის შესახებ,თუ მოსწავლეთა რომელ კატეგორიას რა ტიპის დავალებები უნდა მიეცეს.
ვისაუბრეთ იმაზე,თუ რა როლი ეკისრება მასწავლებელს, როგორც ფასილიტატორს.
დღეს საბოლოოდ გადავხედეთ საქაღალდეს,გავასწორეთ ხარვეზები,შევქმენით სავარჯიშოები სსსმ და ნიჭიერი მოსწავლეებისთვის.
გაკეთდა პრეზენტაციები,მოვახდინეთ პროექტის ატვირთვა დრაივში და შემდეგ განვათავსეთ ჩვენ ბლოგზე.
მიღებულმა ცოდნამ ჩემს მოლოდინებს გადააჭარბა,ამისათვის დიდი მადლობა ჩვენ ტრენერს მაია
ბაზღაძეს.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
2014-15 სასწ. წლის მე-2 სემესტრში ჩატარებული ღონისძიებები
1 1.
პროექტი: ,,დინოზავრის ნაკვალევზე“ - გიორგი შატბერაშვილის მოთხრობის მიხედვით
პროექტის მიზანი
იყო საგანთშორისი კავშირი ბუნებისმცოდნეობასთან;
საგანმანათლებლო
ინფორმაციის შეჯამება: რა ვიცოდი დინოზავრების შესახებ,რა გავიგე, რის გაგება მაინტერესებს;
პრეზენტაციების
წარდგენა მოძიებული მასალების მიხედვით.
2. პროექტი ,,როგორ დავიცვათ ბუნება“
მიეძღვნა
დედამიწის დღეს
3. საჩვენებელი გაკვეთილი სამფაზიანი მოდელით ( კოლეგებისთვის)
გაკვეთილის თემა იყო: ,,სიტყვის
ძალა“ - ხალხური
5.
დედის დღისადმი მიძღვნილი ღონისძიება: ,,ჰოი, დედანო...“
6.
მათემატიკური საღამო : ,,ჰა, ბურთი და მოედანი“
7. ექსკურსია
7.1. ეთნოგრაფიულ მუზეუმში
მთაწმინდის მწერალთა და საზოგადო მოღვაწეთა პანთეონში
7.2.ბოტანიკურ ბაღში
8.პრეზენტაცია კოლეგებთან თემაზე: ,,გაკვეთილის სტრუქტურა და შეფასების
კრიტერიუმები“
No comments:
Post a Comment